2015. március 17., kedd

NOTD március 15. models own emerald city és green tea

Ez a mani elég nehezen született meg, mert előtte már hármat maszáltam és nem voltam már túl boldog... de szerencsére ez túlélte :)




Alapnak a miss sporty peel off lakkját raktam a csillámos emerald city alá, a többi körmömön a rimmel nail nurse-öt használtam. (remekül lejöttek a csillámok másnap)

A lakkokat két rétegben használtam. Az emerald city a sok csillám miatt kicsit nehezen terült és a száradása is hosszabb volt, de két rétegben tökéletesen fedett.
A green tea gyorsan megszáradt és a használata is okés volt.

A nyomdázáshoz a moyra ezüst metal effect lakkját és a moyou scifi 07-es lemezét használtam.

Fedőlakknak a szokásos sally hansen big shiny top coat került fel egy rétegben.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.