2015. március 17., kedd

NOTD március 17. avon stardust cherry dazzler

 A mai manihoz az avon stardust lakkjának cherry dazzler árnyalatát használtam. Ez egy igazán remek lakk. A színe nagyon szép piros, arany és bordó-pink kis csillámokkal. A lakk nagyon-nagyon gyorsan szárad és kb a barry m textured lakkjához hasonló lesz a felülete. Nem zavaróan érdes, de érezhetően homok hatású.




Úgy gondoltam, hogy a miss sporty peel off-fal alapozok biztos, ami biztos. :)

A nyomdázáshoz a moyra metal gold árnyalatát és a moyou bridal lemezét használtam.
Értelemszerűen a homok-hatás miatt nincs fedőlakk :)

Én úgy gondolom, hogy ez egy tartós lakk lehet (de ez nálam nem nagyon fog kiderülni :))

A krémmánián nagyon jó az értékelései, nekem is nagyon tetszik, nem is értem miért vonta ki az AVON :(






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.