2015. május 31., vasárnap

NOTD Cirque Polish Le Invader

Ma az egyik új és mindenképpen a legcsodásabb glitteres, konfettis fedőlakkomat szerettem volna kipróbálni, ami nem más, mint a Le Invader a Cirque Polish-tól.




 Elég sokat gondolkodtam azon, hogy milyen alapszínt válasszak ehhez a sokszínű csodához. A neten legtöbb helyen fekete alaplakkal láttam, de ahhoz most nem volt kedvem, így döntöttem egy sötétlila Rimmel lakk a Midnight rendezvous mellett.

Az alaplakk az Rdel körömerősítője, amire két réteg Rimmelt kentem és a gyűrűs- és középső ujjamra került EGY (!!!) réteg Le Invader.

Igen, ennyi konfetti egy réteg lakkban volt. Nem kellett halásznom és igazgatnom, így terültek a glitterek maguktól.

A Cirque üvege mesés, az ecset is remek és ez a lakk valami csodás. Gyorsan meg is száradt, szóval ez a lakk öt csillagból hatot érdemel nálam.

A lila Rimmel lakkomat is most használtam először és nagyon elégedett vagyok vele. Az ecsettel nagyon jól lehet dolgozni, jó az állaga, szépen terül, gyorsan szárad és nekem majdnem egy réteg is elég lett volna, de megszokásból kettőt kentem.

Összességében nagyon elégedett vagyok és mindkét lakkot nagyon jó szívvel ajánlom. :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.