2015. május 8., péntek

NOTD with Zoya Oswin

A mai manihoz a Zsóka által ajánlott Zoya Oswin lakkot használtam (az ajánlásnak nagyon örülök, mert magamtól nem vettem volna meg :))







Alapnak egy réteg lehúzhatós miss sporty-t tettem biztos, ami biztos alapon.
A Zoya lakkból két réteget kentem fel amik nagyon gyorsan meg is száradtak (tényleg nagyon-nagyon gyorsan) viszont a matt finish nem nagyon jött most be ezért két réteg Sally Hansen Big shiny top coat-ot használtam fedésként.

A nyomdázást a moyou sailor 05-ös lemezzel, a moyra metal arany árnyalatával és a legújabb ebay nyomdámmal készítettem el :) 

A menő masnis tetkó a catrice limitált kiadásából való és nekem nagyon bejön, főleg, hogy a felhelyezéshez még vizezni sem kell.

A Zoya lakk egyébként csodás, szépséges és a száradási ideje is remek, szóval egy gyors manikűrhöz is remek választás.


itt még fedő nélkül fotóztam 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.