2015. május 7., csütörtök

NOTDs and swatches of ZOYA Magical PixieDusts

Gondoltam készítek egy gyors összefoglalót az általam birtokolt és próbált ZOYA Magical PixieDust-okról.

Érdekes, hogy nagyon sokáig egy kicsit sem tetszettek a ZOYA lakkok, aztán megvettem egy PixieDust-ot és rájöttem, hogy ennél jobb és szebb homoklakk nincs.
A magical PixieDust-ok pedig ennél is csodásabbak :)

Szépen sorban következzen a két mani



1. a manihoz a következő lakkokat használtam: Barry M Silk Meadow, Zoya Vega és a moyou sailor 05-ös lemezéről nyomdáztam a cuki halacskákat a moyra metal lilás árnyalatával. Alaplakknak a miss sporty lehúzhatós lakkját kentem (amit kicsit sem bántam meg, a lemosás elég durva meló lett volna...)





2. manihoz a felhasznált lakkok a ZOYA Lux, a Barry M Silk Truffle, a moyou holy shapes lemeze és a moyra metal bronz lakkja volt. Alapnak szintén a lehúzhatós miss sporty-t használtam.




A tapasztalataim és benyomásaim a ZOYA lakkokról

- isteni színük van
- a napfényben csodásan holoznak a csillámok
- szerintem két rétegben jól fednek (bár tény, hogy a LUX kicsit problémásabb)
- gyorsan száradnak
- szerintem tartósak is (nem tudom, csak sejtem)

- sajnos lemosni szinte lehetetlen, én nagyon javaslom a lehúzhatós alapot
- mindenbe beleakadnak :D eddig úgy fest nem volt rendes textured lakkom, mert ilyen gondjaim         eddig nem voltam (az tuti, hogy nem kompatibilis a harisnyával :D)

Nektek hogy tetszenek? Van ZOYA textured lakkotok? :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.