2015. június 2., kedd

Lora's nail stamping challenge Round 6 *Geometric themed*

Lora nyomdázós kihívásának hatodik körére pöttyös körmökkel készültem :) Az "átmenetes" pöttyök nyomdázása Anyukám ötlete volt és azóta is nagyon szívesen nyomdázok így :)



Mikor megláttam a heti témát rögtön tudtam, hogy a Moyou Pro XL 01-es lemezemet és az "ombre" pöttyeimet fogom bevetni.

Az alaplakk az Rdel körömerősítője, amire egy réteg Claires Liquid Metal Pink került, mert a Dance Legend Vasilisa enélkül nem fedett volna két rétegben.


Már előzőlege is áradoztam a lakk arany változatáról, de most megint el kell mondanom, hogy a Claire's-ben a lakkok 500 forintba kerülnek és melegen ajánlom a Liquid Metal-ok megvételét mert magukban is csodásak és nyomdázni is tökéletesek. :)


A Claire's lakkra pedig két vékony réteg Dance Legend by Anna Gorelova Vasilisa került, amire a Moyra Metal ezüst színével és a már fentebb említett Moyou Pro XL 01-es lemezzel nyomdáztam.
Fedőlakkot most nem használtam, mert a Vasilisa alapvetően homoklakk és direkt meg akartam tartani a textúráltságát.

*FIGYELEM SOK KÉP KÖVETKEZIK :)*















2 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.