2015. június 15., hétfő

NOTD Galaxy nails with Pet'la Plate Wishes

Ma elkészítettem az első galaxis körmeimet amivel első próbálkozáshoz képest elégedett vagyok :)





Az egész lakkozást a szokásos Rdel körömerősítővel kezdtem, amire egy réteg Claire's gel-like Black gel lakk került, Egy rétegben még foltos volt, de nem foglalkoztam vele, mert alapnak tökéletes. :)

A fekete után következett a szivacsozás, először a Barry M Malibu kékkel, majd a Claire's Gel-like Neon Pinkkel és végül a Golden Rose 76-os fehérrel.

A szivacsozás után egy pici pontozóval és a fehér Golden Rose lakkal pontoztam néhányat minden körmömre.


Ezután következett egy réteg Picture Polish Holiday, amire száradás után a Moyra Metal ezüst lakkjával és a Pet'la Plate Wishes lemezével nyomdáztam.

Az egészre egy réteg Sally Hansen fedőlakk került. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.