2015. június 14., vasárnap

NOTD Gradient nails with a starfish dotticure

A mai manit tengeri témában készítettem, aminél egy kék átmenet az alap és a gyűrűsujjamra pontozásos technikával egy tengeri csillag került.


Egyetlen bajom van csak az átmenetes körmökkel, az pedig az elkészítés utáni macerás takarítás... Próbáltam már úgy is, hogy körbekentem az ujjamat a miss sporty lehúzhatós lakkjával, de nekem úgy is túlságosan maszatosnak hatott a végeredmény...


Így most csaltam és egy kis trükköt vetettem be.
Alaplakknak felkentem az átmenet legsötétebb kékjét, a Barry M Malibut, amire felszivacsoztam az átmeneti kéket a Claire's Cupcake-jét és a Golden Rose 76-os fehérjét. A szivacsozás két rétegben fedett rendesen.

A pontozáshoz először a csillag belső vázát rajzoltam meg a Barry M Satsuma-val, amire utólag kisebb pöttyöget raktam a Barry M Papay-val. A külső világosabb narancsos pöttyök a Barry M Mango lakkjával készültek.

Az összhaás tökéletesítése érdekében egy réteg Dance Legend holo fedőlakkal fejeztem be a lakkozást :)

Tudom, ez a gradient messze nem tökéletes, de így legalább nem lett maszatos a körömágyam (wuhuuu :D)

Ti milyen technikával készítitek az átmenetes körmöket?







1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, a holo hatás abszolút feldobja! Szép lett az átmenet is!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.