2015. június 9., kedd

NOTD Narancsos körmök



A mai lakkozás ihletője az új Rimmel Tangerine Tent lakkom volt, amit most 599 forintért lehet megvenni a Rossmann-ban. :)

Régóta tervezgettem egy narancsos köröm elkészítését, de sem a megfelelő lakk, sem a megfelelő design nem volt meg... :D


Az alaplakk az Rdel körömerősítője, amire két réteg Tangerine Tent került. A Rimmel lakkal nagyon elégedett vagyok, szép a fedése, jó az ecsete és gyorsan is száradt, szóval ez egy viszonylag gyors mani volt.

A narancsot egy ebay-es ecsettel és körömlakkal festettem meg.
A fehér körvonalakat az Essence Stampy fehér lakkjával rajzoltam meg, a középső részeket Barry M Mango és az Essence Stampy white keverékével festettem ki. A narancshéj és a mag a Barry M Mango ésPapaya kutyuléka... :D

A fedőlakk egy réteg Sally Hansen.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.