2015. július 14., kedd

PP Paris

A mai lakkozásomhoz a Picture Polish Paris, a Barry M Lychee lakkját és a Petla Plate Tu-turkey-key lemezét használtam. :)




Az alaplakk a China Glaze Strong Adhesion lakkja (elérhető itt) amit Anett adott kölcsön és a kb. háromszori próba nagyon meggyőzött. (gyorsan vettem is egyet magamnak) A nálam sajna elég gyakori lepattogások teljesen megszűntek. Az egész lakkozás tartósabb lett vele.

A képen két réteg Paris és egy réteg Lychee látható (egyszerűen imádom ezeket a Gelly lakkokat *.*).



A nyomdalakk szintén a Paris és a Lychee, a lemez pedig a Petla Plate Tuturtkeykey volt. :)
A nyomdapárna, ami nekem mindig jól működik és itt is remekelt az az ebay-es párna, amiről már itt írtam egy minit. 
A nyomdapárna innen rendelhető meg, nagyon jutányos áron, 456 forintért.

Szerintem csodás a Paris nyomdázva, főleg ezen az alapon jól kijön a színe.



Végül a fedőlakk a megszokott Sally Hansen Big Shiny Top Coat volt egy rétegben.


1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.