2015. szeptember 11., péntek

NOTDs post again - dry marble tips included -

Sajnos, amennyire kreatívnak élem meg a mostani lakkozgatásaimat (nem azért, mert arcoskodni akarok, de mostanában nagyon elégedett vagyok magammal :)) annyira nincs energiám írni ide.
Pedig nagyon szeretnék és mindig elhatározom, hogy nem csak egy összefoglalóval jelentkezem.
De sajnos most mégis... :D





Szokásomhoz híven sok lakkot veszek és adok el, ezért a hónapban is mindig a legújabb szerzemények voltak a körmeimen (többnyire).

A nyomdázást most kicsit hanyagoltam (még mindig nagyon imádok nyomdázni de most kicsit kreatívabbra vágytam) viszont elég sokat dry marble nail artot készítettem, amik közül az egyik-másik elég jól is sikeredett legnagyobb boldogságomra.

*DRY MARBLE*
















Ezek az első dry marble próbálkozásaim, amiket egy-két genotermes gyakorlás előzött meg és persze okosodtam is egy kicsit a youtube-on. 
Nem mondom, hogy nehéz, mert a watermarble-höz képest egy álom ilyenekkel mókolni, de annyira nem is könnyű, mint amilyennek elsőnek tűnik.




Egy-két tippet érdemes betartani és akkor nagyobb "gond" nem adódhat :)


  1. Sok múlik az alaplakkon, ha túl gyorsan szárad, akkor nem lesz szép a végeredmény
  2. A másik lakk/ok alapos megválasztása is fontos, nekem a kicsit hígabb és nem olyan jól fedő lakkok jöttek be (jó persze a Dancing with Nureyev nem pont ilyen, de valamiért azzal is sikerem volt)
  3. Előre meg kell fontolni a vonalak és a pöttyök méretét, és ajánlott az ecsetet jól lehúzni, az esetleges túlcsordulás avagy félrepötyikézés elkerülésére
  4. Nekem a legjobban egy vékony ecset jött be a vonalak húzásához, a pontozóval folyton felszántottam a festéket (na persze így is néha, mert már kicsit száradtabb volt a lakk)

*** és kb. ennyi, a többi a fantázián múlik :)



*CELLUXOS/DÍSZÍTŐCSÍKOS*

A másik számomra új módszer a celluxos/díszítőcsíkos lakkozás. Eddig mindig elrontottam az ilyeneket, mert feltéptem az alsóbb rétegeket, de most szerencsére teljes volt a siker a China Glaze Everglaze fedőjének köszönhetően.



A fent említett technikával kétféle manit is készítettem a felső ötlete Timi csodás posztjából származik.
A krémes alaplakk a Barry M Olive egy rétegben, amire kentem egy réteg Everglazet, hogy a csíkok véletlenül se tépkedjék fel. A lila holo csoda az A-England Lady of the Lake a másik pedig az ILNP Fall semester lakkocskája. A csíkok közötti részt egy vékony ecsettel festettem ki.
Egész jól sikerült szerintem és nem is volt olyan időigényes (csak a bal kezemre... :D).





A másik egy sokkal egyszerűbb alkotás. Itt nem szöszöltem több szín használatával, a Fame felkenése és a csíkok felrakása után az egészre kentem egy réteg iszonyatosancsodaszép ILNP Closure-t és ennyi. :)

Végezetül következzen még pár kép a többi lakkozásomról :)


*ILNP Princeton, Cutie Pop, FUN Prima donna h, Golden Rose Rich Color 07, CBL Believe in miracles, Petla Toro és Lead Anchor*


*CBL Mom Jeans, Lovely arany glitter, Claire's Gel White, Moyra Metál Arany, Petla Laces*


*Moyra fekete, Dance Legend Pulsar, Rica Whiteout*



1 megjegyzés:

  1. A Timi posztja által készített manikűrök gyönyörűek, és a két utolsó is baromira tetszik! *_*

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.