2015. szeptember 21., hétfő

Demon and Milky way - Franken polishes by Adél

Tudom, nagyon random ez a lenti kép, de van rá mentségem!


A mai egyetemi szemináriumon a Tanárnőnek a fenti piros és fehér Starbuck termosza volt és mikor először megláttam, már ki is pattant egy nail art gondolata a fejemből.

A mai nagy frankenezésem alapja részben az, hogy fehér holo frankent akartam keverni ehhez a manihoz (nem, nem sikerült... igen, szürke lett, de így is szép :))


Az eredeti tervem az volt, hogy a fehér frankenemre, akit Milky way-nek hívnak, az A-England Perceval-lal fogok nyomdázni, de ma sikerült egy nagyon király bordós holo frankent kevernem, ami még nyomdázni is jó, így végül a mai egy teljesen franken lakkozás lett.


Amúgy a Demon-hoz az alábbiakat kevertem össze: Moyra Holo 251, Moyra Vamp 29 és Moyra Matte 404. :)

Tudom, fura egy inspiráció, de nagyon tetszik a végeredmény. 
Igen, nagyon jól bírom a frankenes hetet, ez már a negyedik napom. :)




4 megjegyzés:

  1. WoW, nagyon szuper lakkok, a velük készült manikűr pedig nagyon klassz lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi :) én is meglepődtem, hogy ezek a frankenek egész jók lettek :D (azért van egy-két rondaság mélyen eldugva a fiók aljára :D)

      Törlés
  2. talán ez tetszik eddig a legjobban *-* mindent imádok ami pirosa színű *-* és ez is piros/bordós színárnyalat, így egyértelmű, hogy ez a kedvencem a frankenjeid közül, és csodás manikűrt alkottál *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) vicces, mert én nem szeretem annyira a piros színt a körmömön, de eddig ez az abszolút kedvenc frankenem :D köszönöm szépen!!!! :)

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.