2015. október 17., szombat

AVON Iceberg white - az eddigi legjobb fehér lakkom


kép forrása
Ismét következzen egy bejegyzés, egy újabb fehér lakkról.

A probléma mindig aktuális... jó, tényleg JÓ fehér illetve fekete lakkot keresek...

Most úgy érzem, a fehéret megleltem.



*Zoya Sunshine, ILNP Fame, Barry M Denim*

Az AVON Iceberg white lakkjáról már sok jót hallottam, de eddig nem próbáltam.

Első használatnál megszerettem, könnyű vele dolgozni, egy rétegben szépen fed és nyomdázni is jó, emellett a Claie's gel White lakkal ellentétben, nem kezd el rögtön kopni és pattogni.

Az AVON ecsetével nekem alapvetően nincs gondom, ennél a lakknál is teljesen oké az ecset, könnyen lehet vele dolgozni, nem kell trükközni.

Szerencsére a száradása így jó, így tőlem egy nagy ötöst kap! Tényleg az az eddigi legjobb fehér lakk, amit próbáltam. :)

*Moyrs Ariel, Dance Legend Ash, Petla Three times és Barry M Dragon fruit*

Itt elérhető a lakk 999 forintos áron :)

Nektek melyik a kedvenc fehér lakkotok? :)

3 megjegyzés:

  1. Nekem a Sally Hansen White On lakkja bevált, picit lassan szárad, de kárpótol érte a 2 réteges fedés :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon gondolkodom, hogy megvásároljam ezt a lakkot, annyi jót hallottam már róla. Most az Essence fehér alapját használom, az is szuper, de elég kicsi, szóval lehet idővel beadom a derekam erre az Avon lakkra :) Egyébként mindkét manikűr remekül néz ki :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.