2015. október 8., csütörtök

Fun Lacquer - Prima donna H

Ha csak egy glitteres lakkom lehetne, akkor az a Fun Lacquer Prima donna H lenne.
Mindent tud, amit egy igazi, tömény glitteres csodától elvárok.




Sok márkának van ilyen-olyan glitteres lakkocskája, de nekem a FUN lakkjai a kedvenceim. Azok közül is a Prima donna holo verziója az, amiért a leggyakrabban nyúlok, ha glitteres manira vágyom.

TÖMÉNY glitteres csoda, ami 3 rétegben tökéltesen fed, szépen terül, gyorsan szárad és tartós is.
Mindent tud, amit kell. :)

Itt a saját fehér és kék frankenemmel kombináltam. Azért is szeretem ezt a FUN-t, mert rózsaszín, de olyan kis finom a színe, hogy akár a kék és zöld lakkok mellett is jól mutat. 
Nagy meglepetésemre nagyon királyul lehet vele pöttyözni is :)


Sajna ez már egy leharcoltabb mani, de sajnos a többi képem nagyon sötét...
Itt viszont jól látszik, a finom rózsaszínes árnyalata, illetve a csodás holozása *.*
(plusz a fehér vége már rég kopott, de a Prima donna h még mindig tart...)


Itt az ILNP Cutie Pop, illetve az ILNP Princeton voltak az alaplakkok. Ezekre nyomdáztam a Petla Toro és Lead Anchor lemezekkel és egy pink Golden rose lakkal, illetve a CBL Believe in miracles lakkal.

Nektek mi a kedvenc glitteres lakkotok?
Van FUN lakkotok? :)

2 megjegyzés:

  1. nagyon jók lettek a manikűrök :) nekem is tetszenek a glitteres holo lakkok :) nekem még nincs FUN lakkom, de remélem majd ez változni fog, mert van 1-2 darab ami kívánság listás :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem az első manikűr a kedvenc, olyan egyszerű, de mégis nagyszerű. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.