2016. február 19., péntek

"én így csinálom" - a körmös kellékeim és a lakkok tárolása

Dóra nemrég megosztotta velünk a lakktárolási titkait és mivel nagyon szeretem az ilyen jellegű posztokat így én is hozom a sajátomat. :)


Sajnos a lakásunk rettentően sötét így a legnagyobb trükközéssel is csak ilyen képek sikerültek, sajnálom, de azért remélem így is tetszeni fog a poszt.

A lakkok tehát egy szürke színű IKEA helmerben laknak, ami 8990 forintért vásárolható meg, és elég nagy lapra szerelve egy 11 kilós csomagban szállíthatjuk haza... :D

Az összerakása szerintem rémes, pedig eddig ügyesnek tartottam magam az ilyen dolgokban... :/

A hat fiókban nálam a lakkok színek szerint laknak, alulról lefelé a kék, rózsaszín, zöld/menta, fekete/fehér, piros/lila és narancs/ arany fiókban.


A tetején pedig az egyéb lakkos cuccok laknak, egy kis kuka a lakkozási szeméthez, szöszleszedő, nyomdalemezek, lemosó, kis piros dobozban a sheer tintek, hátul pedig a reszelők, ecsetek, ollók és egyéb lakkos kramancok. :D


Nem mondom, hogy iszonyat rend van, de viszonylag rendezetten szoktam tartani a cuccaim, mert csak egy asztalunk van, így nincs külön lakkos birodalmam, szóval tanuláshoz meg ilyenekhez, el kell raknom az össze körömlakkos cuccomat.

A lakkokat a fiókokon belül leginkább márka szerint raktam sorrendbe, a Barry M-ek laknak minden fiók elején.

A fiókokban nálam is csúszásgátló lapocskák vannak, ennél a fém fióknál kifejezetten hasznos (szükséges), mert enélkül minden kihúzásnál nagy a zörgés és minden csúszik és borul össze-vissza...

A lakkok tetején egy kis pöttyre mintát festettem mindegyikből. Ehhez sima ragasztós hátuljú címkét használtam. Szerintem ez nagyon hasznos, ha az ember fiókban tartja a lakkjait. 








Ennyi lenne az én kis lakkos szekrényemről. :)
Nektek hol laknak a lakkjaitok? :)

1 megjegyzés:

  1. Huh, mennyi lakkod van, mindig meglepődök a bloggerinák készlete láttán :) Nekem az éjjeliszekrényben laknak meg felette egy dobozban, ami nem fér el.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.