2016. február 11., csütörtök

*teszt* Moyra Childhood nyomdalemez

Ez a második Moyra nyomdalemezem, de az elsőben annyira csalódtam, hogy rögtön el is adtam (Ornaments), de mikor megláttam az új Childhood lemez édes mintáit, nem tudtam otthagyni...


Először is hangsúlyozom, a teszthez két KEMÉNY fejű nyomdapárnát használtam, mert egy csomó mintával nem bírt az átlátszó fejű nyomda és az ebay-es nyomdapárnám sem... 

A teszthez a Moyra új szilikonos lapjára nyomdáztam. :)


A pink egy Konados párna a másik pedig egy Cici&Sisi nyomdázó amit Julcsitól kaptam (kösziiiii :))


A Moyra Childhood lemez a legújabbak egyike, 1490 forintos áron kapható a webshopon és a Moyra boltban. A tok a szokásos papír, témához passzoló rajzokkal.
A lemezt kék fólia védi, amely eltávolítása után a Moyra ajánlására a lemezt kétszer érdemes áttörölni lemosóval, így megkönnyítve az első használatot...

A nyomdázáshoz végig az Essence Black is back lakkját használtam, a kereten belüli képekhez a Konad, a kereten kívüli nyomdázásokhoz pedig a Cici&Sisi párnát.





Látjátok ezt a macit? *.* ez a maci a legcukibb dolog amit nyomdalemezen valaha láttam :D


Sajnos a jobb szélső sárkányos kép nem az igazi egyik párnával sem :(




Hopp, ott egy láb nélküli cica... 
***FIGYELEM a poszt elkészítése során egy igazi cicus sem sérült...:D***


A lemezen az alsó sor édes mintái a kedvenceim, mivel mostanában szeretek sheer tintekkel festeni, így készülhette sok ilyen cuki állatkás lakkozásra :)





Az a tacsi a jobb szélső képen *.*




7 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon édes lemez *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen *.* bár még nem tudom hogy milyen manihoz fogom használni... de egyszerűen nem hagyhattam ott :)

      Törlés
  2. A lemez tényleg tele van jobbnál jobb mintákkal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is :) bár most ötlet hiányában vagyok, de csak eszembe jut valami előbb vagy utóbb :D

      Törlés
  3. Ilyenkor mindig elgondolkodom azon, hogy velem valami baj van. :D Lehet, hogy sok cuki minta van, de engem valahogy nem hatnak meg az ilyenek, nem tudom elképzelni a körmeimen. Azt hiszem, cuki mintákból a Celebration nyomdalemezen található babavárós nekem bőven elég.:)
    Amúgy ezt leszámítva az alsó sorban, az egyedülálló minták tényleg aranyosak, de azért a néhány figuráért nem hiszem, hogy beruháznék erre a lemezre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még én sem tudom milyen formában fogom őket használni :) mostanában minden mintára vevő vagyok, szóval manapság sajnos kb. minden tetszik... :D

      Törlés
  4. I'm working in preschool as speech therapist and I think that children would love my nails with that kind of images :D I need to buy this! <3

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.