2016. február 17., szerda

*teszt* Moyra White wedding nyomdalemez

A Moyra legújabb négy lemeze közül három nyerte el a tetszésemet, amelyek közül még nem mutattam be a white wedding, esküvői témájú darabot, így most ő lesz a főszereplő.




A sok-sok kép előtt a szokásosakat szeretném elmondani, a lemez egy papírtokban érkezik, témához passzoló színben és mintákkal.

A lemez hátulján Moyra logós fóliázás van, így a kezdeti veszélyes éleket azóta sikerült a Moyra embereinek kiküszöbölni.

A nyomdázáshoz most is KEMÉNY Konad nyomdázót és a fekete Essence Black is black lakkot használtam Moyra lehúzóval.




Sajnos ezek a rózsák nem az igaziak, pedig próbáltam a Moyra piros nyomdalakkjával is, de valahogy minden esetben ilyen kis nyomi formátlanok lesznek... :/



A kis minták is jól működnek, az a nagy fekete paca az én hibám, valahogy nem jól húztam le a lakkot és kicsit maradt még a lemezen.... elnézést érte :) de a lényeg legalább jól látszik.




Ez a két minta mennyire szép már, olyan kár, hogy a kemény párnával annyira nehezen megy nekem a körömre nyomdázás... :/





Annak ellenére, hogy a lemez esküvői témájú, szerintem elég sok olyan minta van rajta, amit jól és sokszor fel lehet használni, szóval ilyen szempontból jó vétel 1500 forintért... csak ne kellene a fránya kemény nyomdázóval pepecselni egy-két mintánál...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.