2016. március 5., szombat

A februári kedvenceim

Ismét eltelt egy újabb hónap, így ma a februári kedvenceimmel jelentkezem. Ma is azokat a lakkokat, kiegészítőket, egyéb termékeket és lakkozási technikákat hozom, amiket a leggyakrabban használtam február folyamán.



A hónapban csak pár olyan lakk volt, amint egynél többször használtam, ezek közül kettő nyomdázáshoz került elő gyakrabban.
A hónapban sokat nyomdáztam és a két nagy kedvencem a NYC Golden Glamour és a Moyra fehér nyomdalakk voltak. Mindegyik tökéletesen működik, emellett olcsón és könnyen beszerezhetőek.
A három kedvenc NEM nyomdalakkoma a Kbshimmer Blued lines, a Dance Legend Gel fehér lakkja és a Ethereal lacquer Halo fedők voltak. A DL fehérje egy két rétegben tökéletesen fedő, gyorsan száradó és tökéletes fehér lakk, szerintem most ő a kedvencem. A Kbshimmer meg az egyik legszebb világoskék holo lakkom. A Halo fedőlakk, pedig egy kis holo csillogás mellett kékes,lilás shimmert is tartalmaz így fel tud dobni bármilyen "sima" krémlakkot is.




A Kaleidoscope Aquarelle tints lakkjai még mindig a nagy kedvenceim, a hónapban a legtöbbet használt színek a kék, lila,piros és a rózsaszín voltak. :)
Egyszerűen imádok velük alkotni, gyorsan szép és egyedi végeredményt lehet velük elérni. A róluk szóló bejegyzésemet itt tudjátok megnézni, ha felkeltettem az érdeklődéseteket. 



Az egyéb kategória havi kedvencei az Everglaze fedőlakkja, a Kaleidoscope Cutcile defenderje, a Moyra Clear Vision, a teljesen átlátszó illetve a kemény párnájú Konad nyomdázók voltak. Emellett szinte minden nap használtam a Moyra lehúzókártyáját és a Moyra almás lakklemosóját.
A lemosó nagy kedvencem lett és mindenkinek bátran ajánlom. Eddig zöld Isanan párti voltam de elkezdett nagyon száradni és töredezni a körmöm tőle így váltottam erre a hatékony és nagyon kellemes illatú Moyra lemosóra.
A többiekről már beszéltem régebben, így róluk most nem írnék részletesebben. A teljesen átlátszó nyomdáról pedig tervezek bejegyzést írni, így most róla sem beszélnék többet.


A hónapban rengeteget nyomdáztam és elég sokszor kerültek elő a fenti lemezek, név szerint a Moyou Fashionista 11, és két ebayes csoda a Qgirl 025 és a BC-08.

*kedvenc lakkozási technikák*


Szerintem nem meglepő, ha azt írom, a hónap abszolút legtöbbször használt technikája a nyomdázás volt. Volt egy két hónapos hosszabb nyomdamentes időszakom, de mostanában megint ez a technika a kedvencem. Gyors, látványos és a lehetőségek száma végtelen.


A nyomdázáshoz szorosan kötődik, hogy a hónapban elég sok nyomdamatricát is alkottam. Szerintem ez egy nagyon gyors és látványos technika, igaz nekem sokáig tartott míg belejöttem a matricák helyes felhelyezésébe, de ma már nem okoznak az ilyenek gondot (szerencsére). 


Micsoda meglepetés... a hónapban rengetegszer használtam a sheer tintjeimet... Nem akarom ismételni magam, így röviden annyi, hogy ezekkel az alkotás gyors, kényelmes, látványos és iszonyat szórakoztató.


Végezetül volt a hónapban pár gradient és pár átmenetes és foltos nyomdázás is, mindhárom technikáról írtam külön posztot is, így javaslom kukkantsátok meg őket, ha egy kis ötletre vagy tanácsra vágytok. 

Végezetül következzen egy csoportkép a hónap összes lakkozásával :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.