2016. március 23., szerda

*teszt* Az átlátszó nyomdázók nyomában

Az átlátszó fejű nyomdázó lett mostanában a legnagyobb trend, én is nagyon rákaptam, így be is szereztem párat innen-onnan.

A mai teszt ötlete onnan jött, hogy ma vettem át egy újabb nyomdázót Szandrától, mert a Moyra clear vision párnája több balesetet is szenvedett, így gondoltam még egy tartalék elkél. :)

Szóval, a mai bejegyzés célja, hogy kiderítsem, milyen minőségű terméket kapok három helyről, három különböző árfekvésben.


A korrekt összehasonlítás érdekében a nyomdázókat három különböző márkájú lemezen teszteltem, a nyomdázáshoz minden esetben a Lora cosmetics 009-es pinkes, pirosas árnyalatát és a Moyra vékony plasztik lehúzóját használtam.


A lemezek a következők voltak fentről lefelé sorrendben: BPS BP-L014, Petla Golden Russian, Curali 001.

A nyomdázok balról jobbra a következőek, ebay-es átlátszó, Moyra clear vision (ebayen is van teljesen ilyen, erről már írtam összehasonlítás régebben) valamint egy teljesen átlátszó ebay-es kupakos nyomdázó. 

Következőben jöjjenek a képek, majd a végén egy kis értékelés és a személyes véleményem :)
Pluuuusz pár tipp a nyomdázók használatához :)



*egyeske, a teljesen átlátszó ebay nyomdázó 400 forintért*




*ketteske a Moyra clear vision 1500 forintért (alias 400-ért van tök ilyen ebayen is)*




*hármaska a kupakos ebayes nyomda 800-ért*




Összességében az a véleményem, hogy szerintem mindegyikkel jól jár az ember, szóval gyerünk bátran rendeljetek kicsi kínai barátainktól. Nekem mindegyik a puha párnájú verzió, az a puhaság amibe simán bele tudom nyomni a teljes körmömet is.

Nekem, ha szabad ilyet mondani a kupakos verzió a kedvencem, a kupak isteni megoldás és mivel teljesen átlátszó a tartója is így még sokkal könnyebb vele célozni. Emellett szerintem azzal a legszebb a minta, de persze lehet ezt már csak belemagyarázom...

Végezetül jöjjön pár tipp
  • a nyomdázók feje nem tisztítható lemosóval, így a szöszleszedő henger vagy cellux használatát javaslom
  • a minta szerintem könnyebben és jobban feljön, ha a párnát a lemezre nem pecsételő hanem görgető mozdulattal nyomjuk rá
  • amennyiben valamiért nem tapad a minta a fejre rendesen úgy javaslom, hogy a párnát ACETONMENTES lemosóval töröld át és/vagy langyos enyhén szappanos vízzel mosd át, nekem ez eddig mindig segített
  • a teljesen átlátszó kupakos nyomdázót véletlenül se töröld át az oldalán vagy alján lemosóval mert az a műanyag teljes elhomályosodását okozza (instán láttam egy ilyen esetről képeket)
 NYOMDÁZÁSRA FEL! :)

2 megjegyzés:

  1. Nekem is a jobb oldali, kupakos verzió tűnik a legjobbnak, köszi az összehasonlítást! :)

    VálaszTörlés
  2. nekem a lila átlátszó ebayes van meg, de megvan a nagy puha is, általában inkább azt használom, az lett a kedvencem, az átlátszót csak akkor ha tényleg valami olyan mintát használok, egyébként én is úgy látom, hogy a kupakos átlátszó a jobb, nekem is tervben van a rendelése :) köszi az összehasonlítást :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.