2016. május 9., hétfő

Óriás nyomdapárna teszt

Úgy döntöttem a sok nyomdapárnámnak végre hasznát is veszem, így Julcsi után szabadon én is egy nagy nyomdapárnás összehasonlítós poszttal érkezem ma.


A teszt során a Moyra fekete nyomdalakkját és a Moyou Hipster 12-es (a képeken a bal nyomdázás) és Moyra Damask Drapery (jobb oldali nyomdázás) lemezeket használtam.

Igyekszem minden párnához elérhetőséget hozni, emellett egytől ötig pontozom a puhaságukat (1- nagyon kemény 5- nagyon puha) valamint elárulom azt is, mennyire taknyos/ragacsos az adott párna :) Végezetül összegzésképpen megírom mennyire ajánlom a termék beszerzését (5 pont a maximum, a nagyon jól működő és általam ajánlott nyomdázók kapnak ennyit.



Nagyon puha (5) és taknyos párna, kellemes a fogása, nem ragad sem a lemezhez sem a körömre, de sajnos a minták felvétele sem megy neki tökéletesen. Elboldogul a mintákkal, de sok helyen lesz lyukacsos a nyomdázás, nem lehet vele szép teli mintákat csinálni.
Nem túl jó összességében így tőlem 2 pontot kap. 



A puhaságára 4 pontot adnék, puha (nem taknyos, ragacsos), de nem annyira mint az előzős arany tartós darab. Kellemes nyomdázó, jól lehet vele dolgozni, könnyen felveszi a mintát és egész jó a végeredmény is, bár itt is elég sok lyuk fordul elő, szóval ügyesnek kell lenni vele. 
Jó kis darab így összességében hármast kap tőlem. 


3.narancs fejű GP stamper nyomdázó

Sajnos nem tudok beszerzési linket adni, de annyira nem is bánom, mert nekem ez nagy csalódás volt.
Ezüst tokban narancssárga puha (4) fej, nagyon helyeske, de nyomdázni, na arra nem jó. :D A nyomdafej matt és nem ragacsos. A mintát nekem nagyon nehezen akarja felvenni és a nyomdázási teljesítménye is siralmas. Én nagyon nem ajánlom így egy egyeskét kap szegény...



Az első átlátszó párnájú nyomdázom, amit azóta is nagyon szeretek, Nem túl puha, de nem is kellemetlenül kemény (3), nem ragad és minden lemezzel könnyen elboldogul. Ha valamelyik lemezzel nem tudok boldogulni, akkor ezt a nyomdázót szoktam elővenni. A mintát szépen felveszi, könnyű vele nyomdázni is. Az ára miatt kap csak négyest, amúgy a teljesítménye ötöst érdemel. :)



Közepesen kemény (3) nem ragacsos, átlátszó fejű nyomdázó az ebayről. Jól szuperál, ennyi pénzért nem is várok többet, nem volt gondja a mintákkal és a nyomdázás is csak itt-ott lett lyukacsos. Összességében jól vizsgázott így kap tőlem egy négyeskét.



Puhább (4) nem ragacsos átlátszó nyomdázó. Könnyen és gyorsan felvette a mintákat és szépen is lehet vele nyomdázni. Ebayen olcsón meg is lehet szerezni, így összességében ötöst érdemel a kicsike. :)



Nagyon puha (5), nem taknyos csodás, remek könnyen kezelhető és tökéletesen nyomdázó párna. Sajnos beszerzési helyet még nem tudok adni, de rendeltem egy szettet a BPS-től, amennyiben az is ilyen tökéletesen fog szuperálni, úgy megosztom veletek. (elvileg aliexpresszen lehet kapni, de nem tudok pontosabb linket adni). TÖKÉLETES, nagy kedvencem így nálam abszolút ötöst érdemel.


8. pink konad nyomdázó

Nagyon kemény (1) nagyon nehezen kezelhető, de cserében minden mintát csodásan felvesz. Nem ajánlom kezdő nyomdázóknak és nagyon ívelt körműeknek sem. Egyszerűen olyan kemény, hogy én csak foltosan tudok vele nyomdázni, mindig megtörik a minta a körmömön. Matricázáshoz viszont tökéletes és a reménytelen lemezekkel is csodát tesz így kap tőlem egy hármast. 



Elég kemény (2) kicsit ragacsos nyomdázó. Tökéletesen felveszi a mintát, de ezzel is nehéz szépen nyomdázni. Nem szeretem , de nyomdázni azt tud így egy négyest kap tőlem.



Nagyon puha (5) picit taknyos és elég randácska, de tökéletesen működő nyomdázó. A képek magukért beszélnek ez is az egyik nagy kedvencem, így nem kaphat mást csak egy nagy ÖTÖST. :)



Nem túl puha (3) nem ragadós és nem is nagy szám. Elboldogul a mintákkal, de elég lyukacsosan nyomdáz. Annyira nem is áll kézre, de egynek megfelel. Kapjon ő ezért a teljesítményért egy hármast. :)


12. óriás átlátszó kupakos nyomdázó

Ez a nyomdázó tényleg hatalmas, jól lehetne vele dolgozni HA a párna nem mozogna össze-vissza. Egyszerűen egy nyomdázás után benyomódik az egész, nem tartja semmi, elég körülményes vele dolgozni. A mintát csodásan veszi fel, elég puha is (4), nem ragad, de összességében sok vele a szenvedés így egy hármast kap tőlem. (linket nem tudok adni, mert az eladó törölte magát ebay-ről). 


13. átlátszó kupakos nyomdázó

Hasonlóak a paraméterei, mint az előző óriás nyomdázónak, de ennek a párnája nem mozog, a helyén marad és könnyű vele dolgozni, így egy négyest kap tőlem a teljesítményéért.


14. ebay kétvégű nyomdázó

Az első normális nyomdázóm, nagyon szeretem mert kellően puha (5), nem ragad és minden lemezzel elég jól boldogul. Könnyű vele szépen nyomdázni, így ő nálam egy ötöst kap. Ez az a darab, amit mindenkinek szeretettel ajánlok, csak jól lehet vele járni. :)


A rengeteg kép és szöveg után jöjjön egy összesítő lista :)

név puhaság ragacsos-e összességében
1. arany tartós 5 igen 2
2. kék párnás 4 nem 3
3. GP narancs 4 nem 1
4. Moyra Clear 3 nem 4
5. világoskék átlátszó 3 nem 4
6. sötétkék átlátszó 4 nem 5
7. szögletes, puha 5 nem 5
8. pink konad 1 nem 3
9. CICI&SISI 2 kicsit 4
10. Magnolia 5 kicsit 5
11. szürke és fehér 3 nem 3
12. óriás átlátszó 4 nem 3
13. átlátszó kupakos 4 nem 4
14. ebay kétvégű 5 nem 5

Remélem hasznosnak találtátok ezt a hosszú nyomdapárnás bejegyzést. :) NYOMDÁZÁSRA FEL! :)

4 megjegyzés:

  1. Szuper bejegyzés. Köszi a tippeket!!!

    VálaszTörlés
  2. De jó ez a bejegyzés! Köszi a tippeket! :)
    Nekem a 7-es nyomdázó van BPS-ról rendeltem. Azelőtt volt olyan, mint a 8-as, de azt utáltam. Mióta megvan a 7-es nem is vettem másikat, mert imádom. :)

    VálaszTörlés
  3. Szuper ez a bejegyzés, meg is rendeltem az átlátszó kéket kezdő nyomdázó tesómnak. :) Az ebay fekete kétvégűt rendeltem, de egy hihetetlenül silány minőségű, keményfejű nyomda érkezett helyette (mm ugyanúgy nézett ki, csak a nyomdafej volt valami gagyi benne). Ha esetleg van valami tuti linketek a fekete kétvégűhöz, ahonnan tutira a jó verzió jön, akkor ne kíméljetek. :) Nekem ő az igazi. Előtte a Konad kis nyomdázóját használtam, hát döbbenetes, mekkora a különbség a kemény és puhább fejek között. ^^

    VálaszTörlés
  4. Rengeteg nyomdapárnád van! :D Nekem eddig három van, ebből csak egy átlátszó, de ezentúl csak átlátszót fogok szerintem rendelni, mert csak akkor tudok nyomdázni, ha látom, hova nyomom. A másik kettőt csak nyomdalemez tesztelésre és matricázásra tudom használni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.