2016. június 27., hétfő

26. manikűrvadász - visszafogott manikűr Bandita által inspirálódva

A mai manikűrvadászra mindenképpen egy visszafogott körmöt szerettem volna alkotni, így Bandita oldalán is így kezdtem el a kutakodást.



Nem válogattam sokat, mikor megláttam ezt a posztot, már rögtön tudtam milyen lakkokkal és lemezzel fogok hasonló lakkozást megalkotni.


Bandita a különböző díszítési technikák nagyasszonya, nem értek az extra dolgokhoz, így nem akartam megpróbálkozni valami új trükkel, az egyszerű, nyomdás utat választottam.


Alapnak egy világos rózsaszín holo frankenemet kentem, amire egy réteg Julcsi által megalkotott csoda holo fedőlakk került.

A nyomdázáshoz a Petla Curls lemez egy mintáját és egy fehér Lora lakkot használtam.


Alapvetően más lett a két lakkozás hangulata, de úgy érzem egy-két meghatározó vonást sikerült belecsempésznem a sajátomba. :)

Köszönöm ezt a kört és az újabb vadászási lehetőséget a megalkotó Bellának és a háziasszony Timinek. :)

Mindenképpen lessétek meg a többiek újragondolásait is :)

13 megjegyzés:

  1. Visszafogott és nagyon kellemes :) Tetszik. Nálam akár egy menyasszonyi vagy egy koszorúslány manikűrnek is beillene :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon kis csinos manikűr lett :) nekem épp a visszafogottsága miatt tetszik annyira :)

    VálaszTörlés
  3. Csodás mindkét mani, és külön gratula a frankenhez. Gyönyörű lett *.*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, elegáns lett! (-:

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett a manikűröd, és az alapért én még külön is rajongok, eszméletlen! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szeretem a babarózsaszín-fehér-holo kombóját együtt, mindig elegáns és finom érzetet ad, mint ahogy a tied is! Gyönyörű lett! *-*

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép és nőies lett, tényleg visszafogott mani :) Tetszik!

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű lett! Menyasszonyi maninak is elmenne szerintem!:)

    VálaszTörlés
  9. Csodaszép lett! Köszönöm szépen a kedves szavakat is!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.