2017. február 4., szombat

#teszt Born Pretty Store - BP-L056 nyomdalemez

Ma egy már nem túl aktuális lemezzel jelentkezem, de ez van, ha az ember decemberben kér tesztelésre termékeket és a posta több, mint egy hónapig szállítja őket :)



A lemezen vegyesen találhatóak hópihés, szarvasos, fenyős és egyéb karácsonyi mintás ábrák. Szerintem a karácsonyi időszakra nagyon jó választás lehet, mert változatosak a minták, nem egy téma köré csoportosítottak (például nem csak pulcsis minták vannak).



A minták szerintem jobban kedveznek szélesebb és hosszabb körműeknek, mert tényleg nagyok és ahhoz képest nem annyira aprólékosak, hogy kicsi körömfelületen is érvényesülni tudjanak.



Ennek ellenére én a nem túl hosszú körmeimmel felhasználtam két mintát két manikűrömhöz és szerintem egész jól sikerültek. :)


A tesztelést ismét a nagy nyomdapárnámmal végeztem egy kék Moyra nyomdalakk segítségével. Ahogy láthatjátok a minták hibátlanul működnek, szóval összességében csak ajánlani tudom ezt a lemezt.



Amennyiben megtetszett ez a lemezke itt tudjátok megvenni most 2,39 dolláros áron. Az oldalon amúgy tudjátok használni a kódom, ami 10% kedvezményt ad minden teljes áras termékre. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.